#TIPS&TRICKS

8 semne AMENINȚĂTOARE că suferi de OBOSEALĂ CRONICĂ

Scris de Ela la 18 aprilie 2017

Nu e nimic în neregulă dacă visezi la următoare vacanță din prima zi în care te întorci la muncă. Adesea ne luptăm cu stresul de la sericiu în mod inconștient. Există însă niște semne fizice care îți arată că ai cu adevărat nevoie de o pauză. Iată care sunt cele mai frecvente:

1. Durerea de cap
Dacă simți discomfort în zona capului, corpul s-ar putea să-ți spună că are nevoie de odihnă. Prea multă muncă duce la dureri moderate sau severe de cap, gât și ochi. Mai mult decât atât, un nivel ridicat de stres poate duce la migrene.

2. Probleme digestive
Când creierul muncește la capacitate maximă mult timp, tractul digestive suferă cel mai mult. De fapt, intră într-un fel de șoc. Cea mai frecventă consecință este sindromul de colon iritabil, care este asociat cu probleme de scaun și dureri în diferite zone ale stomacului.

3. Răceli frecvente
Stresul mărește ritmul cardiac, accelerând circulația sângelui. Acest lucru, împreună cu presiunea mărită a sângelui poate cauza probleme de imunitate, ceea ce ne face să răcim mai des.

4. Greutate corporală variabilă
Stresul sever adesea duce la creșteri rapide în greutate. Acest lucru e cauzat de surplusul de cortizol care te face să mănânci tot ce găsești la îndemână. Și acumularea de carbohidrați simpli te face să te îngrași.

5. Dureri de stomac
Deoarece sistemul digestiv suferă atunci când ești stresat, durerile de stomac și greața ar putea fi semne care îți cer să te odihnești.

6. Oboseala
Dacă stai aplecat, îți vine greu și să te ridici și te străduiești mereu să nu adormi buștean, să știi că oboseala constantă e tot un semn că muncești prea mult.

7. Dureri în piept
Durerile în piept cauzate de stres adesea nu au absolut nicio legătură cu inima și sunt pur și simplu de origine neurologică. Încearcă să te relaxezi. Nu uita însă că stresul poate cauza probleme cu inima.

8. Mai puțină activitate sexuală
Creierul poate să nu mai producă substanțele chimice responsabile de dorința sexuală. Dacă tu sau partenerul / partenera aveți astfel de probleme, amintiți-vă că odihna poate îndrepta lucrurile.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

--